green and blue


Kommentarer
Postat av: Frida

Går du på Drottning blanka? Såg nämligen liknande saker när jag var på drottning blankas öppet hus i en mapp och på en plakat vägg typ. riktigt duktig!



Om det är så att du går på stylist linjen på drottning blanka ... eller asså jag vill välja den för jag tycker att det verkar hur intressant och kul som helst! men vad tycker du att man behöver ha med sig för för att gå det programmet? om du förstår hur jag menar!



Maila gärna! kram

2010-01-24 @ 21:41:09
URL: http://Fridanicolina.devote.se
Postat av: emmasomrider

You go! skeeta snyggt!!! ;)

2010-01-25 @ 08:52:04
Postat av: emmasomrider

You go! Skeeeta snyggt!!! ;)

2010-01-25 @ 08:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0